poniedziałek, 8 kwietnia 2013

SPAIN

Heyo !
Dzisiaj dopiero poniedziałek, przede mną kolejne cztery dni pełne klasówek i kartkówek. Mam już dość tej szkoły, ale na szczęście wiosna się zbliża :) Śniegu prawie nie ma, świeci słoneczko i jest cieplej. Ale się cieszę :) A u was jaka pogoda?? Dzisiaj postanowiłam sobie, że nie będę się nad sobą użalać "ile to jeszcze do wakacji albo mam dość szkoły i olewam ją" tylko zabiorę się do nauki. Przede mną egzaminy i muszę je dobrze napisać, żeby się dostać do szkoły. Najwyższy czas "dorosnąć". Teraz mi się nie będzie chciało nic robić, a w przyszłości będę mało zarabiać i pracować na stanowisku, którego nie lubię. Taka myśl mnie mobilizuje do nauki i wydaje mi się, że wakacje są tuż tuż :) Wczoraj rodzice zarezerwowali hotel na wakacje. Jestem taka zadowolona, mama zdecydowała się na Hiszpanię. Co prawda tata nie chciał, ale w końcu się zgodził. Nie mogę się już doczekać :) Jakie macie plany na Summer 2013?haha :)
Teraz muszę się uczyć chemii na jutro.Mam klasówkę z atomów, takie powtórzenie przed egzaminem :)
Napiszę jutro kochani !
Buziaaki ;**

2 komentarze:

  1. niestety trzeba się uczyć zapraszam na mój blog anitowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. no, niestety szkoła, ja też mam pełno klasówek i kartkówek. -,-

    p.s http://eciiaa-eciiaa.blogspot.com/ wpadnij do mnie, skomentuj, a jeśli ci się spodoba to zaobserwuj. ;) a ja zrobię dokładnie to samo. <3

    OdpowiedzUsuń

Za miłe komentarze będę wdzięczna :)