środa, 17 kwietnia 2013

GOOD MORNING SPRING

Hey !
Nareszcie mamy wiosnę, prawie lato xd Dzisiaj było tak ciepło, że wszyscy wracali ze szkoły bez kurtek. Ale się cieszę, że wreszcie schowałam zimówkę :) A u was jaka pogoda? U mnie aktualnie 19 stopni, ale na pewno wcześniej było o wiele, wiele cieplej. Ostatnio zaczęłam się więcej uczyć i rzadziej zaglądam na bloga. Ale to nie jest tak, że go zaniedbuję tylko czasem nie mam pomysł co tu napisać, a nie chcę was zanudzać bezsensownym gadaniem. Pewnie po egzaminach naprawdę odetchnę i będę codzieennie coś pisała :) I PROMISE <3 Cieszycie się z wiosny??



Postaram się coś napisać jutro :) Miłego dnia , buziaki ;**

2 komentarze:

  1. Ja się bardzo cieszę że już wiosna <3

    http://letmeloveyou1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz super blog :)
    Piszesz extra posty :)
    Szkoda że nie masz witryny z obserwatorami :C - ale da się nadrobić :)

    Zapraszam na mojego bloga rowiesniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za miłe komentarze będę wdzięczna :)