środa, 10 kwietnia 2013

FESTYN

Hej wszystkim :)
Dzisiaj środa, nie wiem czy tylko mi szybko mija ten tydzień. Dopiero co był poniedziałek, a już jutro czwartek i piątek i weekend. Na dworze 2 stopnie na plusie, a u was ? Przez cały dzień uczyłam się biologii na jutrzejszy sprawdzian. Jestem wykuta na blachę haha. Dziś oddali nam egzaminy z historii. Na 28 punktów miałam 22 :) Nie mogę nadal w to uwierzyć heh. Ponoć egzaminy końcowe są łatwiejsze niż próbne , ale zobaczymy. Jeżeli piszę coś z błędami to przepraszam, ale pomalowałam paznokcie i czekam aż wyschną. W piątek wybieram się z przyjaciółmi do kina na Spring Breakers. Byliście już?Proszę o opinie :)
Mam nadzieję, że będzie fajnie. Teraz siedzę i słucham Eric Saade Hotter Than Fire :) Spodobało mi się dzisiaj i ciągle słucham. Dzisiaj w szkole pomagaliśmy nauczycielom przygotowywać szkołę na festyn, który odbędzie się za tydzień w czwartek i piątek. Ustawialiśmy ławki itd. Wątpię, że komuś będzie się chciało być w szkole do jakiejś 18 haha.


Mój blog jakiś czas temu :)
Przepraszam za jakość, ale robiłam je telefonem bo aparat mi się rozładował i był już wieczór.
Przybyło was <3 Dziękujęę ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za miłe komentarze będę wdzięczna :)