środa, 3 kwietnia 2013

DREAM SCHOOL

Witajcie kochani ! <3
Pewnie zauważyliście, że długo nie było postów na blogu, ale miałam dużo nauki i ciągłe awarie internetu. Bardzo was przepraszam :/ Mam nadzieję, że to ostatni taki trudny okres. Mam duże zaległości na blogu i muszę to nadrobić :)
Mam nadzieję, że większość z was miała udane Święta Wielkanocy jak ja. Gdyby nie to, że nie mogłam pisać postów to byłyby one idealne! :) Szkoda tylko, że wolne od szkoły tak szybko minęło. Najbliższy będzie weekend majowy 5-dniowy. W prawdzie to nie dużo, ale lepiej tyle niż wcale. 24,25 i 26 kwietnia piszę egzaminy, nauczyciele codziennie z nami powtarzają tematy z wszystkich trzech klas, żebyśmy dobrze napisali. Mam nadzieję, że pójdzie mi całkiem dobrze i dostanę się do mojej wymarzonej szkoły. Wybieram się bardziej na profil biologiczny z rozszerzonym angielskim bo na humanistycznym nie poradziłabym sobie do końca z historią. Te wszystkie daty i bitwy :/
Ostatnio zaczęłam bardziej czytać wasze blogi. Kilka mnie bardziej zainteresowało i jestem stałym "bywalcem" haha. Może niedługo zbiorę wszystkie ciekawe blogi i zrobię o nich specjalnego posta :))
Dzisiaj na dworze 1 stopień na plusie. Zimo mam Cię dość! :) Chciałabym założyć jakąś ładną skórkę, a nie zimówkę. Nadal leży śnieg i nadal sypie. A w innych zakątkach Polski jaka pogoda ?:)
Trochę krótki ten post, ale internet ciągle mi się zacina więc cieszę się, że w ogóle udało mi się jakoś opanować tę sytuację. Postaram się jakoś przygotować na piątek cieekawyy wpis ze zdjęciami itd. Mam nadzieję, że mi się to uda. To tyle na dzisiaj.
Trzymajcie się cieplutko ;*
Buziaki <33

4 komentarze:

  1. też pisze testy aż się boje jak to wyjdzie :/
    a co do pogody za oknem tylko śnieg i śnieg.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie również śniegowo, czasem znowu pada.
    też mam rozszerzonego angola, ale nie wiem jeszcze jaki wybiorę profil w liceum, biologii to się trochę boję, a historia, raz lepiej, a raz gorzej.. ale mam jeszcze 2 lata :)
    Życzę Wam powodzenia na testach :)

    Pozdrawiam
    Olivia :)
    http://www.our-womenly-style.blogspot.com/ jak chcesz to obserwnij, będą nowe notki niedługo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna notka ; ]

    Serdecznie pozdrawiam! ; )

    wpadnij jak masz chwilkę wolnego czasu http://swiat-wedlug-wikii.blogspot.com/ : >

    OdpowiedzUsuń
  4. Super post ! U u mnie też leży jeszcze śnieg i nadal pada (bez przerwy) :/ Dlaczego nie może już być taka prawdziwa wiosna ? :D

    ola-ollyandolly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za miłe komentarze będę wdzięczna :)