piątek, 5 kwietnia 2013

WYJĄTKOWY WPIS / EXCEPTIONAL ENTRY

Witajcie kochani !
Dzisiaj już piątek, całe szczęście :) Jak pisałam w środę, dziś będzie inny post. Jest ku temu kilka  powodów, ale najważniejszym jest to, że chcę się wam zrewanżować za tą moją dłuższą nieobecność :) Cieszę się, że pod każdym postem nie dajecie o sobie zapomnieć. Naprawdę każdy komentarz jest dla mnie bardzo ważny bo wiem, że kogoś ciekawi mój blog :) Dzisiejszy "exceptional entry" podzieliłam na kilka punktów, żeby się nie pogubić haha. Zaczynamy ! :]


1. GŁOSOWANIE:
Oddawajcie głosy w komentarzach :)

NAJLEPSZY BLOG:

I.  LUCY-LUUCY.BLOGSPOT.COM
II.   THE-MADDIE-DIARY.BLOGSPOT.COM
III.  FASHIONLOLLIES.BLOGSPOT.COM
IV.  OLA-OLLYANDOLLY.BLOGSPOT.COM


NAJLEPSZY KANAŁ MUZYCZNY NA YT:

I.  C I M O R E L L I (http://www.youtube.com/user/cimorellitheband)
II.  TIFFANY ALVORD (http://www.youtube.com/user/TiffanyAlvord)
III.  MEGAN NICOLE (https://www.youtube.com/user/megannicolesite)

NAJLEPSZA PIOSENKA:

I.  "CASTLE OF GLASS" LINKIN PARK
II.  "MORE THAN FRIENDS" INNA, DADDY, YANKEE
III.  "THANK YOU VERY MUCH" MARGARET
IV.  "ONE LIFE" KASE, WRETHOV
V. "FEEL THIS MOMENT" PITBULL, CHRISTINA AGUILERA
VI. "22" TAYLOR SWIFT


2. I LOVE GIFS <3
Który GIF wam się najbardziej spodobał ?? :)

I. "MY STYLE"


II. "I LOVE MY HAIR"


III. COLOURED CLOTHES


IV. MOUTCH


V. MAKE UP


VI.  ONE'S OWN WORLD


VII. CAMERA


VIII. ELEGANCE


IX. MRRAU 



3. CZEKAM NA WIOSENNE ZAKUPY

Kiedy jestem na zakupach, nie patrzę tylko na to, co jest modne, ale też ładne. Naprawdę czasem jak patrzę na niektóre ubrania z wystawy to mi się robi niedobrze. Wczoraj byłam na zakupach i nic mi nie wpadło w oko takiego wiosennego, muszę szukać dalej. Mam zamiar kupić sobie nową skórkę, kurtkę wojskową i jeansówkę z ćwiekami, ale nigdzie nie ma odpowiedniej dla mnie. Jaki kolor skórki mi polecacie?
Wiosna jest taką porą roku, w której oczekujemy na przyjście upragnionego lata. Możemy zdjąć zimowe ubrania i założyć conversy <3 Mam nadzieję, że ta wiosna niedługo nadejdze !! :)


Ta torebka jest boska <3 Podoba się wam?

4. JUCY DZIĘKUJE

Kochani to już koniec "wyjątkowego wpisu" :/ Mam nadzieję, że się nie nudziliście aż tak. 
Z dnia na dzień rośnie statystyka mojego bloga. Strona nie śledzi moich wejść więc cieszę się, że czytacie moje posty i je komentujecie. Staram się pisać te najważniejsze rzeczy, które dzieją się w moim życiu. 
Dziękuję wam najmocniej, za to, że jesteście <3

Trzymajcie się , buziaki ;**
Kolejny post niedługo :)

1 komentarz:

  1. Świetny blog i zdjęcia ! na http://glitterlipssmilepl.blogspot.com/ pojawił się nowy post :) Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń

Za miłe komentarze będę wdzięczna :)