sobota, 16 marca 2013

WYGLĄD BLOGA

Hej! Z samego początku, chciałabym przeprosić was za moją wczorajszą nieobecność na blogu. Wiem, że nie ukazał się żaden post, chociaż obiecywałam, że codziennie coś napiszę. Mam nadzieję, że przez to nie przestaniecie czytać mojego bloga. Wczoraj naprawdę się źle czułam i nie miałam siły wstać z łóżka. Dzisiaj na szczęście jest już dużo lepiej i udało mi się wejść na laptopa. No cóż, przepraszam jeszcze raz :) Jak zauważyliście codziennie zmieniam wygląd mojego bloga, ciągle nie mogę się zdecydować, jak ma wyglądać moja strona. Mam nadzieję, że w końcu się zdecyduję i będzie wszystko ok :) Chcę wam powiedzieć, że bardzo ucieszyły mnie wasze wejścia na bloga i komentarze. To naprawdę mobilizuje mnie do pisania bo wiem, że nie piszę postów sama dla siebie.
 


Dzisiaj na dworze jest nadal zimno, wciąż leży śnieg, ale chociaż już nie pada. Przez cały tydzień prószył śnieg, więc dobrze, że już przestał. W końcu udało mi się uzupełnić lekcje z kilku dni szkolnych. Dużo rzeczy mnie ominęło, muszę napisać sporo klasówek i przygotować się do próbnych egzaminów. Pierwsze próbne poszły mi całkiem dobrze, więc mam nadzieję, że te pójdą mi tak samo. Ale nie będę was zanudzać o egzaminach :)

To na tyle dzisiaj , papa ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za miłe komentarze będę wdzięczna :)