niedziela, 17 marca 2013

REKOLEKCJE

Hey ! Dzisiaj czuję się o wiele lepiej. Męczy mnie niestety tylko katar, którego nie mogę się pozbyć. Mam już dość syropów i tabletek. W szkole jutro zaczynają się nam rekolekcje. Będą trwały przez 3 dni. Kiepsko to widzę. Wszystkie trzecie klasy pchające się do Kościoła i walczące o miejsca na końcu. Haha. 
Jak zauważyliście udało mi się ustawić tło do tytułu bloga. Pewnie i tak się niedługo zmieni, bo ja zmieniam zdanie z minuty na minutę. A wam jak się podoba?  :) 



Postanowiłam coś zrobić, żebyście mnie lepiej poznali. A więc od dzisiaj pod każdym postem, możecie zadawać mi pytania. Jeżeli tych pytań się trochę uzbiera, stworzę specjalny post "Tag", w którym odpowiem na zadane pytania :)

Miłego dnia ;*




9 komentarzy:

  1. Mi też się od dzisiaj zaczynają rekolekcje ^^
    Mam kilka pytań :
    1. Jakie jest twoje największe marzenie ?
    2.Dlaczego postanowiłaś blogować ?
    3. Czytasz jakieś blogi ?
    Zapraszam do mnie ^^
    http://world-close-in-my-head.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja rekolekcje miałam już 2 tyg. temu ;D świetny blog.
    zapraszamy do nas wandalanka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog :)
    Dziękujemy Ci za odwiedzenie naszego :)
    Creative Diary :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja rekolekcje miałam tydzień temu! :)
    Obserwujemy?
    optymistycznieee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ja rekolekcje bd mieć przed świętam, czyli trochę poczekam... +zapraszam do mnie http://werkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też chciałam zrobić takiego posta z pytaniami ale nikt mi ich nie zadaje no trudno muszę być cierpliwa ;)
    Świetny blog obserwuje i zapraszam do mnie http://dreamsdayfull.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. I kilka pytań:
    1.Czy masz ulubiony zespół muzyczny?
    2.Twój ulubiony owoc, słodycze?
    3.Największe marzenie?
    4.Masz zwierzątko?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny blog. :)

    http://loveonlytofashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post.! :D

    1. Kto Cię zainspirował do pisania bloga ?
    2. Czy masz jakieś zwierzątko ?
    3. Twoje największe marzenie ?

    ola-ollyandolly.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za miłe komentarze będę wdzięczna :)