czwartek, 14 marca 2013

FAST SAY HELLO

Hej wszystkim!
Nazywam się Julka i mam piętnaście lat. Ale niedługo szesnaście, ponieważ jestem z 1997 :)
Dzisiaj jest dla mnie dość szczególny dzień, ponieważ pierwszy raz publikuję post na blogu. Dopiero dzisiaj go założyłam i mam nadzieję, że będziecie z chęcią czytać moje posty. Cóż, nie każda dziewczyna w tym kraju prowadzi bloga, lecz ja postanowiłam spróbować. Zaletą mojego bloga, będzie oryginalność bo nie zamierzam kopiować czyiś pomysłów. Cóż, nie rozumiem takich osób. Chcą się pochwalić czyimś talentem. No, ale nieważne. Tak naprawdę, to nie wiem, co zmobilizowało mnie do prowadzenia bloga, ten pomysł przyszedł mi od tak :) Co nie znaczy, że to taka moja zachcianka. Naprawdę, uważam, że pisanie postów itd. to ciekawa sprawa. Postaram się pisać systematycznie i was nie "olewać". Przepraszam, za to słowo, ale nic innego mi do głowy nie przyszło :)
Obecnie jestem chora, siedzę w domu i nie chodzę do szkoły. Mam trochę zaległości i muszę je uzupełnić. Nie lubię zbytnio chorować. Niektórzy mi mówią "Weź, ja bym chciała być chora, przynajmniej bym do szkoły nie musiała chodzić i bym mogła spać do południa.". Uwierzcie mi, że ja nie spoglądam na chorobę takim okiem. Fajnie jest spać do dziewiątej, ale przez cały dzień męczy was : katar, kaszel , gorączka itp. Więc wolę wstać o 6:30 i iść zdrowa do szkoły :) Na dworze śnieg i nadal prószy. Miejmy nadzieję, że w święta będzie już ładna pogoda. Mam dosyć opatulania się po same uszy i, i tak zmarznąć. Myślę, że napisałam dzisiaj wszystko to, co miałam napisać :) Następny wpis niebawem :) Trzymajcie się ciepło, Papa:))

4 komentarze:

  1. A więc Cię witamy ;)
    http://il0nkaa.blogspot.com zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę powodzenia w blogowaaniu, zapowiada się świetnie!



    zapraszam: juulyblog.blogspot.com
    skomentujesz? zaobserwujesz? :D Będę wdzięczna.

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia w blogowaniu ;)))

    Może zaobserwujesz mojego bloga ? xd

    magda-maaagda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w blogowaniu ! :D
    I życzę szybkiego powrotu do zdrowia ;*
    Bardzo ciekawa notka ;D

    OdpowiedzUsuń

Za miłe komentarze będę wdzięczna :)