poniedziałek, 18 marca 2013

DZIEŃ WAGAROWICZA

Hey ! Wreszcie udało mi się usiąść na internet i wejść na bloga. Dzisiaj w szkole lekcje były nawet całkiem spoko. Kilka nam przepadło przez egzaminy, rekolekcje i dużo nauczycieli choruje więc zwalniają nas do domu :)Na szczęście jestem już po próbnym egzaminie z historii, denerwowałam się, a wcale nie było tak źle.
Dzisiejsze rekolekcje to jakaś tragedia, wszyscy się pchali i przepychali, aż ksiądz uwagę zwrócił, że się nawet w Kościele nie umiemy zachować. Kto jak kto. W czwartek Dzień Wagarowicza , wybieracie się do szkoły?  Ja niestety muszę iść napisać zaległą klasówkę z biologii :( Mam sporo zaległych klasówek do zaliczenia przez tą chorobę. I właśnie dlatego nie lubię chorować.




Za oknem śnieg i mróz. Nie zapowiada się wiosna w święta, ale może nas coś zaskoczy :) A u was jaka pogoda?
Nadal możecie zadawać mi pytania, jeżeli będzie ich około 20-25, stworzę Tag :D Do boju <3
Dziękuję za to, że odwiedzacie bloga, dodajecie pozytywne komentarze i zadajecie pytania. Ja w miarę możliwości, staram się odwiedzać wasze blogi, jeżeli o to prosicie :)

Trzymajcie się ciepło :*
Julka

8 komentarzy:

  1. Mniam neonki! Obserwuję i liczę na rewanż! ananaseq.blogspot.com ps. u mnie będziesz zawsze mile widziana :)
    + za komentarz się nie obrażę

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja aktualnie jestem chora i naprawdę dałąbym dużo żeby pójść do szkoły, ale 38,4 *C gorączki przeszkadza :c
    Obserwuję i liczę na rewanż ;d
    alleishsa.blogspot.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie niestety znowu zima.
    Zapraszam do mnie http://dreamsdayfull.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie tez zima :/ ja idę w czwartek to szkoły , niestety muszę -,-

    Pozdrawiam i zapraszam :
    http://zakrencona-dusza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, super blog, na serioooo :D
    http://sweat1dimala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. pewnie to nie twój styl ale zapraszam http://ohhwellwhateveernevermind.blogspot.com/ mam pytanie jak robisz te ramki i gdzie opracowujesz zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog :) Ja nie wiem czy ide do szkoły w czw. :) zapraszam na mój blog :) + skomentujes zi wymiana obserwacją ? :) olqa-olqaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za miłe komentarze będę wdzięczna :)