wtorek, 19 marca 2013

ĆWIEKI

Hey ! Jak widać znowu zmieniłam wygląd bloga, ale nie mogę się na nic zdecydować. Codziennie siedzę i myślę jak on ma wyglądać. Co prawda dostaje komentarze Cudowny blog , świetny blog , ale jakoś nie czuje, żeby on taki był. Może muszę się przyzwyczaić :)
Dzisiaj w szkole miałam dość fajny dzień. Nie było żadnych sprawdzianów, kartkówek i odpowiedzi. Jak wczoraj, poszliśmy do Kościoła na Rekolekcje. Jak to moja klasa. Większość osób uciekła do domu, bo potem nie mieliśmy już lekcji. Miałam wrażenie, że na Mszy nie znajdują się gimnazjaliści, tylko szympansy. Zamiast usiąść i siedzieć cicho, to gadają, biegają i krzyczą nawet. Katecheta się patrzył jakby w zoo był :) Masakra jednym słowem. A u was jak ? :)

Nie wiem, co mnie ostatnio wzięło, ale mam fioła na punkcie ćwieków <3


3 komentarze:

  1. ubóstwiam cwieki <3
    Wpadniesz? Dopiero zaczynam :) the-maddie-diary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny ten wygląd bloga <3.
    Uwielbiam ćwieki .

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wygląd bloga. :)
    Uwielbiam ćwieki <3

    http://loveonlytofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Za miłe komentarze będę wdzięczna :)