czwartek, 21 marca 2013

TAG PYTAŃ

Hey ! Postanowiłam  nie czekać dłużej i zrobić post "Tag pytań". Może nie ma ich jakoś dużo, ale nie chcę, żebyście długo czekali na odpowiedzi :) Zaczynamy !

1. Jakie jest twoje największe marzenie?
Cóż, nigdy się nie zastanawiałam nad moimi marzeniami, bo staram się żyć teraźniejszością. Ale wydaje mi się, że moim marzeniem jest zostanie fotografką i chciałabym, żeby mój blog stał się bardziej popularny :)


2.Dlaczego postanowiłaś blogować?
Nigdy wcześniej nie myślałam w ogóle o założeniu bloga, ale kilka dni temu poczułam taką "wenę" do pisania bloga. I nie żałuję :D

3. Czytasz jakieś blogi?
Oczywiście, że tak :)

4.Czy masz ulubiony zespół muzyczny?
Ojejku, nie mam :/ Po prostu słucham wszystkich wykonawców po trochu :)
Ostatnio najczęściej słucham :
-Taylor Swift "22"


-Carly Rae Jepsen "Tonight I'm Getting Over You"

-Alex Mica "Dalinda"

No i wiele wiele innych :D




5. Twój ulubiony owoc, słodycze ?
Moimi ulubionymi owocami są : banany, brzoskwinie, maliny, morele, ananasy i truskawki :D Wiem, że dużo tych "ulubionych", ale nie potrafiłam wybrać. Jeżeli chodzi o słodycze to nie mam ulubieńców bo lubię wszystkie słodycze :)

6.Masz zwierzątko?
Mam dwa psy, Daisy (Dejzi) i Nancy (Nensi), sama wybierałam imiona :)

7. Kto Cię zainspirował do pisania bloga?
Lucyandlucy1 :)

I to już koniec pytań, było jeszcze więcej , ale się powtarzały :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za miłe komentarze będę wdzięczna :)