wtorek, 4 czerwca 2013

POWRÓT + moje ulubione filmy

Witajcie kochani!
Dzisiaj, kiedy weszłam na bloga, przeżyłam szok. Nie sądziłam, że mój ostatni post pojawił się tak dawno temu. Fakt, że zaniedbałam wszystkich, którzy tego bloga czytali i często go odwiedzali. Przepraszam was za wszystko. Postaram się, aby teraz posty pojawiały się częściej. Mam nadzieję, że mi to wyjdzie. 
Dzisiaj deszczowa pogoda podobnie jak wczoraj. Aż się nie chce wychodzić z domu. Wakacje coraz bliżej, a pogoda się psuje :( Teraz siedzę sobie i oglądam Szybcy i wściekli 5. W piątek, wybieram się z przyjaciółmi do kina na szóstkę :) Już się nie mogę doczekać. Jestem ciekawa także Kac Vegas 3 :)

"Fast and Furious 6"


"Kac Vegas 3"

Oglądaliście już któryś z tych filmów? :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za miłe komentarze będę wdzięczna :)